Jak promować się w sieci - O pozycjonowaniu

at-rem.pl

Internetowy marketing w Wikipedii

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klient

Jak promować się w sieci - O pozycjonowaniu at-rem.pl
ów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy


O metadanych w Wiki

Znaczniki meta (ang. meta elements) - zbiór znaczników w sekcji nagłówkowej dokumentu używany do opisu jego zawartości, stosowany przy tworzeniu stron internetowych w formacie HTML oraz XHTML.

Za ich pomocą można przypisać danemu dokumentowi takie wartości, jak adres e-mail, imię i nazwisko autora strony, datę jej powstania, słowa kluczowe itp. Można również zadeklarować kodowanie strony.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Znacznik_meta


Nowoczesne reklamy: usługi SEO

W ostatnim czasie usługi SEO stały się coraz bardziej popularne. Trzeba przyznać, że w ostatnich latach takie usługi, jak pozycjonowanie stron stały się zadziwiająco popularne. Rynek marketingowy skłonił się bowiem szczególnie ku marketingowi internetowemu, gdyż za pomocą wirtualnej sieci możemy dotrzeć najszybciej właściwie do każdego klienta.

Nic więc dziwnego, że z takich usług korzystają firmy właściwie ze wszystkich branż. Trzeba przyznać, że pozycjonowanie stron pozwala skutecznie zwiększyć liczbę klientów, niezależnie od tego, jaką działalność prowadzimy. Wskazuje na to wiele przeprowadzanych badań marketingowych. Warto więc korzystać z takich usług jako formy reklamy przede wszystkim.